Bolle Buiken Training (BBT)
Bolle Buiken Training (BBT)
hesz-temp-3

Hip en Sportief Zwanger, wie wil dit nu niet?

Lekker trainen in groepsverband met oefeningen die volledig zijn afgestemd op zwangere vrouwen: Hip en sportief ontwikkelde een speciaal concept waarbij alles in het teken staat van jouw zwangerschap.

Geen zweverig gedoe, maar je simpelweg fysiek en mentaal sterk voelen in deze bijzondere periode. Met een goede conditie heb je niet alleen minder last van zwangerschapskwalen, het houdt je ook mentaal in balans. Zo kun je je in alle rust voorbereiden op de komst van je kindje, want daar gaat het liefst al je aandacht naar toe.

Bolle Buiken Training (BBT)

Je bent hip, sportief en zwanger en wilt graag fit blijven? Dan is de Bolle Buiken Training (BBT) echt iets voor jou!

Lekker actief bezig zijn in groepsverband, onder leiding van een professionele zwangerschapsdocent. Afhankelijk van het weer trainen we binnen of lekker in de buitenlucht.

Op: Zaterdagochtend

Adres: Prins Hendriklaan 27, 3434 EH Nieuwegein

Tijd: van 09.00 - 10.00 uur

Op: Dinsdagavond

Adres: Prins Hendriklaan 27, 3434 EH Nieuwegein

Tijd: van 19.00-20.00 uur

Zwangerschap Yoga

Wil jij tijdens je zwangerschap op een ontspannen manier bezig zijn met je lichaam en het kindje in je buik? Dan is zwangerschaps-yoga de perfecte keuze.

Je leert bewust om te gaan met alle veranderingen in je lichaam en de oefeningen houden je sterk en soepel. Yoga brengt lichaam én geest in balans en zorgt voor een topconditie: de perfecte voorbereiding op een ontspannen bevalling.

Op: Dinsdagavond

Adres: Prins Hendriklaan 27, 3434 EH Nieuwegein

Tijd: van 20.00 tot 21.15 uur

Op: Zaterdagochtend

Tijd: van 10.00 tot 11.15 uur

Adres: Prins Hendriklaan 27, 3434 EH Nieuwegein

Cursus Ontspannen Bevallen

Bij deze groepscursus wordt je fysiek en mentaal goed voorbereid op de bevalling, zodat je vol zelfvertrouwen en kracht de bevalling in gaat.

Je krijgt een combinatie van zwangerschapsyoga en Do-In. Alle oefeningen zijn gericht op het behoud van de natuurlijke balans in lichaam en geest en speciaal afgestemd op jouw zwangerschap en de geboorte van je kindje

Linda de Jong

Linda de Jong

Bij Hip en Sportief Zwanger draait alles om jou en je zwangerschap, zodat jij fit en vol vertrouwen je bevalling in gaat. Vol overgave zorg ik dat jij optimaal kunt genieten van deze bijzondere tijd en houd ik je veranderende lichaam in topconditie. Maar voor ik dat mag doen, wil je me misschien eerst wat beter leren kennen. Dus stel ik me graag even voor!

Ik ben Linda de Jong (1977), en trotse moeder van tienerzoons Bodian en Owen. Zwanger zijn is geweldig; ik heb het zelf ook mogen ervaren. Door te blijven sporten in die periodes, bleef ik sterk en energiek. Ik heb dus echt van mijn zwangerschappen kunnen genieten en dat gun ik jou ook.

In 2010 heb ik dus van mijn hobby mijn werk gemaakt. Vanaf dat moment heb ik mij volledig gestort op de sport en mijn opleiding tot sportinstructrice. De afgelopen jaren heb ik mij gespecialiseerd in het sporten tijdens de zwangerschap. Alle cursussen, diensten en oefeningen die we doen, zijn speciaal afgestemd op de zwangerschap en 100% veilig voor jou en je kindje.

Wat mij de afgelopen jaren steeds opviel, is dat er weinig sportieve activiteiten zijn speciaal gericht op zwangere vrouwen. En datgene wat er wel al was, kon in mijn ogen best wat hipper en sportiever. Toen is bij mij het idee geboren om daar wat mee te doen: verschillende lessen en workshops onder één dak, op een leuke, gezellige, hippe en sportieve manier.

Waarom

Zwangerschap & Sporten gaat prima samen
Sporten is gezond, zolang je bewust met sporten bezig bent. Dit geldt ook voor sporten tijdens de zwangerschap. Sporten en zwanger zijn gaan samen zolang je goed naar je lichaam luistert. Sterker nog, sporten kan veel positieve gevolgen hebben op het verloop van je zwangerschap en tijdens de bevalling.

Maar maak het niet te gek
Sporten tijdens de zwangerschap is alleen verstandig als je dat voordat je zwanger was ook al deed. Ga dus niet opeens fanatiek sporten als je voor je zwangerschap weinig sportte. Wel kun je rustig wat meer gaan bewegen door wat vaker de fiets te pakken of een wandeling te maken. Of kies voor zwangerschapsyoga of andere lessen die speciaal gericht zijn op zwangere vrouwen, zoals bij ons.

Back-Inshape

Je bent net bevallen en geniet heerlijk van je baby. Maar juist nu heeft je lichaam ook wel een momentje voor zichzelf verdiend. Vanaf zes tot acht weken na de bevalling kun je rustig aan het sporten weer opbouwen.

InShape is een workout die ervoor zorgt dat je sneller herstelt van je zwangerschap. De oefeningen zijn helemaal afgestemd op de periode na de zwangerschap en alle veranderingen van je lichaam. We pakken alle spieren aan, met extra aandacht voor de buik, heupen, bekken, billen en je rug.

Op: Dinsdagavond

Tijd: van 19.00 tot 20.00 uur

Adres: Prins Hendriklaan 27, 3434 EH Nieuwegein

Op: Zaterdagochtend

Tijd: van 09.00 tot 10.00 uur

Adres: Prins Hendriklaan 27, 3434 EH Nieuwegein

Contact opnemen

Send messageformulier

Hip & Sportiefzwanger

Adres:
Houtwerf 1
3433 DJ Nieuwegein

Telefoon:
+31 6 30 07 33 15

Social Media:

2019 Hip & Sportief Zwanger. Content op deze site is auteursrechtelijk beschermd. Gebruik zonder toestemming is wettelijk niet toegestaan.